Monday 29 October 2012

Genap 20 Tahun

     Ya hari ini merupakan genap sudah umurnya 20 tahun, sudah besa rupanya dia. tak sangka, sebab apa? rupa parasnya tak separas dengan umur. tapi tak mengapa. bukan rupa paras yang aku kira, yang penting jiwa tu ikhlas mencintai seseorang.

     Okay, di sini saya nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada NUR HIDAYAH BINTI AZIZ semoga panjang umur, murah rezeki, sihat tubuh badan dan semoga ceria selalu. Saya mintak maaf sebab tak dapat hadir sambut hari jadi awak. sorry sangat-sangat, saya ada class. nanti saya datang saya beri hadiah tau, jangan sedih-sedih okay. miss you sayang.

Sebelum terlupa, saya nak refresh memory bersama awak. jangan lupa tengok video ni okay... <3 <3 <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...