Friday 3 August 2012

Hati yang melukis!



Cinta itu buta. tapi yang buta sebenarnya adalah seorang yang butala... hahaha.. Hari ni baru rasa nak update blog. rasanya tak banyak nak cakap sebab tengah ade class Math sekarang ni.. hehehe.. duduk belakang-belakang update blog!  Okay, gambar kat atas ni adalah sesorang yang aku sayang, yang merindui aku, yang aku teramat rindu, dah macam-macam lagilah.. sampai tak tercakap. jangan gelak pulak, saya lukis dengan iklas dan saya tahu saya bukan seorang yang pandai melukis. so faham-faham la ya.. hargai hasil kerja orang lain okay.. :)  Rasanya cukupla  sampai sini dulu.. kalau saya ada benda nak share saya update okay.. kepada Daya Aziz, saya harap awak dapat menerima gamba yang saya lukis ini okay, jangan nangis-nangis tau.. miss you sayang.. <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...